Bódi Sándor amatőr festőként a Bódi Sándor Károly nevet használja. Ezen a néven két kiállítása is volt Budapesten. Bódi Sándor Károly tavaly karácsonykor töltötte be a kilencvenötödik életévét.
És közben elmegyünk a kincs mellett. Az ember mellett, akinek életét befolyásoltuk. Akinek egy nyári délután megfogtuk a kezét és azt mondtuk : testvér, nézd meg ezt a vonalat. Hallgasd meg ezt a hangot, olvasd el ezt a mondatot.
Legutóbb 2020 júliusában találkozhatott élőben a festménnyel a marosvásárhelyi közönség. A Bernády Ház ezzel a tárlattal köszöntötte közelgő 80. születésnapján a közkedvelt alkotót, aki ebben a városban leshetett bele először a festészet titkaiba.
Ami itt pozitívum, a művészetben általánosan az: a művész jelképekkel terhes világban az emberi igazság megszólaltatója. És akkor már érdekes megvizsgálni, hogyan lelnek talajra az egyetemes művészet korszerű kifejezési formái, jelképei a helyi művészetben.
Ekkor Jób (ahogy a Sátán jósolta) valóban panaszkodni, átkozódni kezdett – Isten bosszúságára.
Isten úgy érezte, eleget hallott: „Genug shoyn!” („elég már!”) – mondta. Vagyis nem is mondta, mert Isten nem beszél jiddisül. Ehelyett...
Ez a babérkoszorús szomorú, halandó angyal, a megszerezhető tapasztalat, tudás büszke birtokosa nem más, mint maga a művész, és mi valamennyien, akik az élet minden pillanatában bőrünkön érezzük ahogy belénk mar a múló idő.
A sokféle új technikai eljárásról Nagy Pálnak az a véleménye, hogy egyrészt adekvátabb kifejezőeszköz lehet a hagyományoshoz képest, másrészt a legbiztosabb módja a rutin elkerülésének.
A bátor kísérletezés azóta is legjellegzetesebb vonása. Személyes jegyévé lett a mindennapi megújulás, a fáradatlan újrakezdés konoksága. Mivel magyarázható ez a szarvas-űző természet
Mottó: A sötétkamrát azért találták ki a fotográfusok, hogy a fény túlzott agressziója nélkül, zavartalanul létrehozhassák azokat a látványelemeket, amikből egy-egy jó fotográfia felépül.
Igazából át se gondoltam, máris átszaladt a hátamon a hideg. Pedig élet, életöröm lüktetett körülöttem az atyhai Kakasülő Galériában, ahol 2018 nyarán a Vonzások című kiállítás megnyitóján először találkoztam a szoborral.
Ez a weboldal sütiket használ az Ön élményének javítása érdekében, miközben Ön a webhelyen navigál. Ezek közül a szükség szerint kategorizált sütiket az Ön böngészője tárolja, mivel ezek nélkülözhetetlenek a weboldal alapvető funkcióinak működéséhez. Harmadik féltől származó sütiket is használunk, amelyek segítenek elemezni és megérteni, hogyan használja ezt a weboldalt. Ezeket a sütiket csak az Ön beleegyezésével tároljuk a böngészőben. Önnek lehetősége van ezekről a sütikről is lemondani. De ezeknek a sütiknek a lemondása befolyásolhatja böngészési élményét.
A szükséges sütik elengedhetetlenek a weboldal megfelelő működéséhez. Ez a kategória csak olyan sütiket tartalmaz, amelyek biztosítják a webhely alapvető funkcióit és biztonsági jellemzőit. Ezek a sütik nem tárolnak személyes adatokat.
Azokat a cookie-kat, amelyek nem feltétlenül szükségesek a weboldal működéséhez, és amelyeket kifejezetten a felhasználói személyes adatok gyűjtésére használnak elemzéssel, hirdetésekkel vagy más beágyazott tartalmakkal, nem szükséges cookie-knak nevezzük. A sütik webhelyen történő futtatása előtt kötelező beszerezni a felhasználói hozzájárulást.